Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Terug naar vorige pagina

Je kan je bestelling annuleren door zo snel mogelijk contact op te nemen met de leverancier. Het telefoonnummer van de leverancier vindt je in de bevestigingsmail. Je kan ook contact opnemen met de klantenservice van BestelThuis, maar omdat het annuleren zo snel mogelijk dient plaats te vinden, raden wij je aan om zelf contact met de leverancier op te nemen.

Wanneer je online betaald heb moet je altijd, eventueel nadat je zelf de bestelling bij de leverancier geannuleerd heb, contact opnemen met de klantenservice. Nadat wij de annulering hebben geverifiëerd storten wij het betaalde bedrag uiterlijk binnen 5 werkdagen terug.

Annuleren is helaas niet meer mogelijk wanneer de leverancier al begonnen is met het (voor)bereiden van je bestelling.

Dit platform gebruikt naast functionele cookies ook analytische cookies om de werking van het platform te verbeteren. Daarnaast gebruiken wij reclame/tracking cookies van andere partijen om gerichte reclame aan te kunnen bieden. Wanneer je van het platform gebruik blijft maken geef je toestemming voor het gebruik van deze cookies.

Lees meer over onze privacy policy

Dit platform gebruikt naast functionele cookies ook analytische cookies om de werking van het platform te verbeteren.
Daarnaast gebruiken wij reclame/tracking cookies van andere partijen om gerichte reclame aan te kunnen bieden.
Wanneer je van het platform gebruik blijft maken geef je toestemming voor het gebruik van deze cookies.

Lees meer over onze privacy policy